STILLING BESAT - Kundeservicemedarbejder til PetLux Group

PetLux Group ApS er en dansk familieejet virksomhed med speciale i kvalitetsprodukter til hunde og katte.

Vi er en virksomhed i rivende udvikling, der består af et fantastisk dedikeret ungt team af medarbejdere, der elsker at løbe stærkt for at gøre alle vores kunder glade. Vi har en alsidig, tempo fyldt og spændende hverdag præget af godt humør, hunde og hjemmebagt kage.

Vores hovedkontor og lager servicerer tre webshops (PetLux, Porcani og PetDreams) og to fysiske butikker en på Strandvejen 134 i Hellerup og den anden på Rosenvængets Alle 8 i København Ø, samt vores Collect og Outlet butik i Herlev.

Hos PetLux Group er vores vigtigste fokus hunde og kattes velvære. Dette fordi vi elsker dyr, og vil gøre alt for at give dem de bedste levevilkår men også give deres ejere de bedste råd og den mest kompetente vejledning. Vi ønsker derfor altid at alle vores kunder får den helt rigtige vejledning i forhold til vores produkter og deres kæledyrs specifikke behov alt efter typer og racer. Vi bestræber os altid på at give vores kunder det højeste serviceniveau hver gang de handler hos os og kommunikere med os. Hvis du har samme passion for den gode service og er glad for dyr så læs mere om stillingen herunder:

Om stillingen:
Dit primære ansvar bliver derfor at yde god kundeservice overfor vores kunder på telefon, mail og sociale medier samt at bistå vores nyetablerede Product Management funktion med at sikre at vores produkter fremtræder attraktive, velbeskrevet og iøjnefaldende på vores Webshops.

Du bliver en af et ungt og solidt team bestående af kollegaer fra kundeservice, lager og indkøb.

Dine opgaver:
  • Yde førsteklasses kundeservice via telefon, mail og sociale medier
  • Rådgivning og vejledning på kunde forespørgsler
  • Håndtering af returordre og ombytning af varer
  • Ekspedition af kunder i Collect butikken
  • Opfølgning på ordre der ikke er afsendt fra lager
  • Tæt samarbejde med vores lagerpersonale
  • Ajourføre produkt beskrivelser, billeder m.m.
  • Diverse ad hoc opgaver på kontoret
Din profil:
Vi forventer at du har erfaring med kundeservice fra et lignede job og du har gode eksempler på, hvordan diverse kundesituationer skal håndteres og er dygtig til at formulerer dig både skriftligt og mundligt på dansk og engelsk. Ligeledes ser vi gerne at du besidder nedenstående kvaliteter:
  • Har lyst til en spændende og udfordrende hverdag, hvor der bliver stillet krav til dig. 
  • Har et højt tempo og systematisk tilgang, hvor det falder dig naturligt at skabe struktur og overblik. 
  • Er nysgerrig og stiller spørgsmål for at blive endnu dygtigere. 
  • Proaktiv og kan tage beslutninger i pressede situationer
  • Har flair for procesoptimering og ekstern kommunikation
  • Har gode IT-kompetencer og gerne erfaring med Shopify og Tradegecko/Quickbook (ikke et krav)
  • Flydende på dansk i både tale og skrift er et krav - og engelsk på forretningsniveau er også at foretrække 
Det er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Du kommer til at have din gang på vores hovedkontor på Marielundvej 28, 2730 Herlev.

Hvis profilen passer til dig, så send venligst en mail med en motiveret ansøgning og CV med foto til COO Frederik Hvorslev på frederik@petlux.dk

Vi ser frem til at høre fra dig.