Den 29. april klokken 10:00 får aarhusianerne en ny mulighed for at købe kvalitetsudstyr og -foder til hunde og katte, når den danske butikskæde Petlux åbner ny butik i det østjyske.

Lægger du vejen forbi Vestergade 5 i slutningen af april, er der god chance for, at dit kæledyr bliver endnu gladere for dig. Her åbner den familieejede butikskæde Petlux nemlig deres nye butik den 29. april.

Butikken bliver Petlux’ femte i Danmark og den første i det jyske for virksomheden, der sælger et stort udvalg af udstyr og foder til hunde og katte i høj kvalitet.

”Vi har længe ønsket at åbne en butik i Jylland og give alle mulighed for at komme ind og mærke de lækre kvalitetsprodukter og opleve de smukke design”, fortæller direktør Vibeke Hvorslev Svenningsen.

Drevet med kærlighed til kæledyrene
For Petlux er det vigtigt, at kunderne får en god og kyndig vejledning, når de kommer ind i butikken. Her går viden om kæledyrene nemlig hånd i hånd med den kærlighed til hunde og katte, som i høj grad udgør Petlux’ DNA.

”Vi elsker hunde og katte – og har selv to hunde i familien, som vi ikke kan lade være med at forkæle og give dem de bedste levevilkår, og derfor går vi meget op i kvalitet”, udtaler ejer Vibeke Hvorslev Svenningsen.

Mange af de dygtige medarbejdere, du møder i butikken, har også hund eller kat privat og brænder for at give den bedste rådgivning til netop dit kæledyr.

Høj kvalitet siden 2015
”Hylderne bugner med guldkorn i udvalg”, lyder et udsnit af den populære Gnags-sang Slingrer ned ad Vestergade. Og netop den sætning bliver til virkelighed i slutningen af april i Vestergade. Siden Petlux blev grundlagt i 2015, er der nemlig blevet lagt stor vægt på kvaliteten i såvel kundeoplevelsen som produkterne.

”Vi bestræber os på at have produkter vi selv vil give til vores egne kæledyr. Derudover er det vigtig for os at have danske brands repræsenteret blandt de 100 mærker, vi fører, f.eks. kan du finde de populære seler fra danske DOG Copenhagen og de smarte tørredækkener fra danske Siccaro, som begge er meget efterspurgte af hundeejere”, fortæller ejer Vibeke Hvorslev Svenningsen.

I butikken finder du også et stort udvalg af MUSH, også kaldet BARF (BARF – forkortelse af Biologically Appropriate Raw Food), som er et finsk foderprodukt på frost i form af råt kød og knogler, der minder om den kost, en hund eller kat vil kunne finde ude i naturen fra et byttedyr. Generelt vil du altid kunne få personlig rådgivning om hvilke type foder du skal vælge til dit kæledyr.

Desuden har de fleste plejeprodukter, du kan købe hos Petlux, 98% økologiske ingredienser og er beregnede til enten hundens eller kattens pels og hud. Dertil som noget helt unikt for Petlux-butikken er, at du kan få lavet et lovpligtigt hundetegn med det samme.

Gode tilbud til medlemmer af Club Petlux
I efteråret 2021 lancerede Petlux den fuldt digitale kundeklub i form af en app, Club Petlux, hvor kunderne kan opnå kontante fordele i form af rabatter på deres køb i butikken og online samt få invitationer til events i butikken. Og i åbningsweekenden, den 29. og 30. april, er der et fantastisk godt tilbud til alle, der melder sig ind i Club Petlux – 15% rabat på alt i butikken!

Vi glæder os til at byde velkommen, og vi ser frem til at invitere aarhusianerne ind for at møde det passionerede team Petlux den dejligste morgen den 29. april kl. 10:00.

For yderligere kontakt:
Vibeke Hvorslev Svenningsen | Direktør
Mail: vibeke@petlux.dk

Har du nogen spørgsmål omkring produkter til enten hund eller kat, eller måske foder rådgivning er du meget velkommen til at kontakte kundeservice. Find kontakt oplysninger ved at bruge nedenstående link.
Kontakt kundeservice